تبریک روز کارشناس

اول آبان ؛ سالگرد  استقلال کانون کارشناسان رسمی ؛ روز کارشناس نامگذاری شده است.

عنوان کارشناس رسمی دادگستری برای اولین بار به ‌موجب قانون مصوب 1317/11/23 مجلس شورای ملی در آئین دادرسی ایران رسمیت یافت . با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در اول آبان ماه سال 1358 قانون استقلال کانون های کارشناسی رسمی دادگستری توسط شورای انقلاب تصویب شد . کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان همدان در تاریخ 1384/10/27 به عنوان کانون مستقل تشکیل و تا اکنون با عضویت حدود 600 کارشناس در بیش از 30 رشته کارشناسی، ضمن ارایه امور تخصصی و فنی کارشناسی به متقاضیان محترم ، در حال پیشرفت و گسترش فعالیت خود می باشد .
رسماً بسیاری از پرونده های تخصصی و فنی مطروحه در محاکم قضایی ، ادارات دولتی ، سازمان ها و اشخاص حقیقی و حقوقی ، با استفاده از توان فنی کارشناسان رسمی دادگستری مورد رسیدگی قرار می گیرد . به جهت سپاسگزاری از زحمات فرهیختگان عرصه دانش و فن که به افتخار کارشناسی نائل گردیده اند ، اول آبان ماه سالروز تصویب قانون استقلال کانون های کارشناسان رسمی دادگستری با عنوان روز کارشناس برجسته گردید . 
  به همین مناسبت، فرارسیدن اول آبان ، روز کارشناس ، را به کلیه کارشناسان رسمی دادگستری عضو کانون استان همدان و جامعه کارشناسان رسمی کل کشور تبریک می گوییم و توفیق روز افزون شما فرهیختگان گرامی را از حضرت حق تعالی خواهانیم .

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *